Master of Troll kena trololollllllll

Obe.. aku jujurnya simpati kat ko.. sampai kemungkinan tak jadi nak gi honeymoon.. Takperlu nak aku ajak muhasabah.. sebab nanti aku kena troll balik.. aku takut kena troll.. juta juta peminat ko troll aku balik.. tapi trafik aku tak naik juta2 pun..

Aku faham satu je.. kalau punca rezeki disekat atau dikacau memang tak senang duduk,, dalam dunia blog ni.. aku anggap ko mentor aku untuk terus berblog, tak perlu lah aku nak ulang juta kali yang aku respek ko.. kerana ko aku start berblog.. tapi kenyataan beb.. Satu entry ko post.. 4 entry aku lawan.. Tapi ko tetap hebat.,.


Mak aku pernah rompak barang kemas dia.. dekat puluh ribu jugakla.. tapi aku pelik mak n abah aku tak repot polis.. bila aku tanya mak aku sebab apa..  mak aku jawab " mungkin Allah nak sucikan/tarik balik harta yang pernah kita dapat secara haram dalam cara yang kita tak sedar pernah buat..Mungkin zaman mak muda dulu mak tak mengajar anak murid betul-betul.."

Ko tau lepas tu apa jadi.. dia jadi guru terbaik pahang Sejarah untuk PMR dan SPM pada tahun yang sama.. dan semakin dekat dia pada usia persaraan, semakin kuat dia berusaha.. DI sini isu barakah..

Ko hebat bro.. sejujurnya.. ini entry ke 10 aku tulis.. tapi 9 dah aku padam.. Ko pernah datang blog ni.. aku harap ko baca ni.. aku anggap ko mentor aku..dari dulu sampai sekarang.. kalo ko padam.. aku mungkin takde mood nak berblog lagi.. sbb sekarang target aku ialah nak lintas ko.. Over tak?

Comments

Unknown said…
obe kene troll.. trolololol!
haha kesimpulannya,, blog obe senang na di hack.. ehee kpd khalis.. jgn lupe kwatkan security ..mane taw pas n fans obe hack khalis pnyer blog gak :D
Derpina said…
hahahahahahahaha master of troll kononnye..kene troll..padan muke dia pon..nk troll jgn la involvekan religion skali..bingai budaknya..aku rasa readers dia ramai haters je sbnrnye.. dulu aku peminat setia blogserius, tp lepas jumpa blog khalis, this has become my no 1 blog i visit eveliday..hahaha
Anonymous said…
kejam tak kalau aku kata dia sengaja jer padam FOA dia atas sebab2 tertentu. Aku x rasa obe boleh kena beli tapiiiii....Ntahlah. Aku pon simpati dgn dia. Walaupon dia pernah block aku. Daulat aku kowttt...

Aku doakan semoga selepas ini obe akan dikurniakan lebih rezeki dan lebih keberkatan. kau dengar tak obe? Selamat Pengantin Baru. InshaaaaAllah ada rezeki bila bina masjid.
PittKF said…
3 3 diatas,ada ke dia kacau life korang in one way or another?

2ndly,kononnya dia troll agama,bak kata koranglah,tapi pernah ke korang baca and cuba pahamkan apa yg dia tulis?most likely tidak,kalau yer,aku rasa,insyaAllah korang akan faham dan fikirkan,how to resolve the point yg dia raise.

alah,cakap banyak tak guna,uin the end,korang akan brand aku peminat dia lah,penyokong dia la,penjilat al duburi dia la.itu hak korang ber3 laa,but at least,dari penulisan dia,im doing something to change it,what have you guys done?

lupa,most likely keyboard warrior aje,kutuk dalam net,zahirnya,korang tak mampu buat apa,sebab terlalu ..................... <-isi sendiri expletives disini yer? :)

Popular Posts