Imam Muda agenda yahudi? laporan ameno world!!

Demm!! Aku tertipu dengan rancangan imam muda kat astro aosis tue. Siyesly aku rasa diriku bebal tak semena-mena. Demm!! Rupanya rancangan imam muda tue rancangan israel untuk menjahanamkan orang islam di malaysia. Tak guna punya yahudi. Tak guna punya israel. Tak guna punya freemason. Sampai ke sini dia kejar umat islam. Demm!
Ketika aku mula2 diberitahu hal neh, aku terkejut gak. Mati2 aku berhujah dengan mamat tue. Aku cakap ko neh bodoh larh. Takan lah imam muda tue rancangan zionist nak musnahkan malaysia plak? Gila babi larh ko nak sesatkan kita owang. Cis. Berapi2 aku marah dia tue. Geram punya pasal. Last2 anak bangang tue kasi bukti baik punya kat aku. Terkedu beb aku lihat.  Macam tak peeerrrcayalah!! Heh
Korang tengok sini. Lepas tengok korang gerenti akan terkejut punya. Memang tak sangka rupanya imam muda tue rancangan zionist untuk menyesatkan kita. Wat de hell!

Nampak tak apa yang aku nampak? Confirm korang mesti nampak punya. Astro tue kafir. Bukan pemilik astro tetapi astro tue hah. Kafir. Tv satelit pun ada agama. Baru aku tahu. Heh. Kalau dah kafir watpelah orang islam dok kerja dengan astro [kafir] lagi? Heran aku. Takan lah orang islam nak ‘curi’ duit orang kafir? Jangan2 saja tak org islam kerja bawah astro, peh tue pujuk pihak pengurusan astro wat rancangan imam muda yang mana didalangi oleh yahudi.. semata2 untuk BOM malaysia???? Biar betul!!!
Silap2 astro oasis tue pun tajaan yahudi kot. Bodoh punya manusia yang meluluskan channel aosis dalam astro. Tak pepasal kafir telah dipergunakan oleh orang islam yang telah dipergunakan oleh yahudi untuk bom malaysia. Demm!
Ananda krishan yang ku sangka bijak rupanya tak bijak langsung. Buta2 je dia bertoleransi dengan umat islam dan membiarkan kewujudan astro aosis. Peh tue nanti malaysia mesti kena bom lah. Mesti punya. Salahkan je freemason. Mesti agenda illumination neh. Aku confident habis. Heh
Lenkali kalau nak ukur keimanan gunalah dacing. Timbang2. Tengok iman sapa yang lagi berat. Lagi berat iman lagi beriman larh dia. Buat apa guna imam muda. Imam muda bukan dacing. Imam muda bukan alat penimbang. Imam muda setakat menjadi imam [ketua] boleh larh. Kan makna imam tue sendiri dah tertakrif sebagai pemimpin. Bukan nya alat penimbang. Bangang betul manusia itu. Mesti kamus islam dia hilang. Tak pun dia berlakon buat2 mcm dia islam. Kan? Heh.
Sebab tue aku setuju sangat kalau rancangan imam muda neh dihapuskan! Demm. Hiburan itu patut berlandaskan mentor ataupun akedemik fantasia je. Baru ada kick. Confirm dah aku yang mentor dan akedemik fantasia tue bukan agenda yahudi. Mentor itu sendiri berasal dari negara islam ter-agung dunia yang bernama malaysia [rujuk google untuk cari info pasal malaysia] manakala akedemik fantasia pula di asaskan oleh iman tersohor di dunia yang berpengkalan di israel. Lagi dasat. Heh.
Tapi tak boleh lawan maha-dasat bukti yang aku lampirkan kat bawah neh. Aku percaya kalau korang tak hempas komputer korang, korang mesti men ludah2 punya. Betul? Takpe. Aku kasi uji korang. Nah tengok neh ;

Hah. Nampak? Bukti wikipedia yang mengatakan bahawa imam muda adalah rancangan yahudi pro zionist. Wikipedia tue tak boleh ditulis2 oleh orang sebarangan bhai. Mana ada orang kristian tulis wikipedia explain pada valentine bhai. Bodoh betul. Tak lama lagi wikileaks akan mendedahkan rancangan israel neh bhai. Mesti masuk aljazeera punya bhai. Aku dah over-confident neh beb. Siyes.
Dan ini adalah bukti yang lagi dasat. Korang kena baca dan saksikan link neh sendiri. Berserta dalil Alquran dan kata2 tokoh alim ulama bahawa rancangan imam muda tue rancangan yang menyesatkan! Demm! Terpedaya aku. Heh

di tiru sebijik-sebijik dari ameno world 

pss..blog ini hanya mengopy untuk memberi maklumat..betul salah anda siasat tau.. blog ini tidak bertanggung jawab terhadap komen2 yang dikeluarkan

Comments

fiqkbe said…
dh g melawat website tu. link2 yg dia syorkan xde kaitan langsung ngn apa yg dia ckp. siap letak link churp2 lg. ntah pape.
Anonymous said…
salam.aish..malas nk komen.jGnlh smpai agama dipolitikkn.. teruk dh nie.
antudegil said…
wakakakaka!!! ini memang LOL session untuk aku waktu petang. BWAHAHA!!
mykhalis said…
Khalispun mengopy je.. maafla..itu kene rujuk balik pada alamat asal..
.. said…
mende neh..ta pahey teman
Anonymous said…
gua tgk sekarang ni mcm taksub gile.. gua harap cekodok takde la dalam senarai.. haha
mykhalis said…
senarai ape sekodok?
mykhalis said…
pacek sile rujuk link yg diberikan ekk..
dya adriza said…
hujah yang sangat lemah dan x layak langsung dibuat dalil naqli! jgn memfitnah x memasal. minta dosa je.

sori khalis, saya tau awk juz copy, tp saya rs cm bgg gile.
Anonymous said…
hujah yg lemah....apasel link2 yg dia letak kat entry tu tak ada kena mengena pon...
Anonymous said…
haha...
obvious gler... amenoworld tu blog yg perli UMNO jek.. kalo org x phm cara dia perli bley silap phm laa.. lol
AmenoWorld said…
Khalis,

salah tue khalis. marilah ameno terangkan kepada khalis ya.

1. imam muda ialah rancangan dakwah yang baik dan patut diteruskan.

2. ttp sudah tentulah rancangan2 dakwah seperti ini akan di kondem oleh masyarakat atheis atas nama menjual agama.

3. imam muda bukan untk mengukur keimanan seseorang.

4. imam muda ialah mencari model aktivis dakwah..

5. berdasarkan gambar printscreen yg saya beri, atheis kata bahawa prgram imam muda ialah untuk mengukur tahap keimaman.. itu salah.

6. belog ameno ialah belog untk perli atheis.

7. menggunakan bahasa biasa mereka [puak atheis] tidak suka dan tidak tertarik.

8. apabila ameno terol mereka maka mereka tiada idea untuk menidakkan ia.

tq
mykhalis said…
haa..sampai Khalispun keliru giler kali nie..surrenderla.. so.. sape yg tak faham lagik sila rujuk sini..
hellmieheaven said…
salam...ameno mmg sllu wt tulusan cmtu...cume utk perli pihak2 cmtu...spe2 sllu bce blog tu mst phm..so..tu cme sindiran sinis utk org2 yg kne la...mmg best...mmbace dr sudut pndang yg belainan...tp phm yg lain...hahaha
mykhalis said…
ituler..hari khalis terperangkap sungguh dengan mainan bahasa n tajuk yg gempak..aduhhh.. malu sungguh rasanya..
hellmieheaven said…
biasa bro...klu org len x dpt phm pon akn wt bnde yg sme...rlex je...hehehe
Umi said…
sy xtgok mende tuh!!
rmah xdek astro..ahaks
Jejari Sholehah said…
Haha. Tengok link amenoworld pun dah tergelak. Rupanya khalis terkeliru betul-betul. Apapun, Khalis perlu edit entry ni supaya orang lain tak keliru. Eh, ke dah edit? Amenoworld.. Amenoworld.. Huhu..
abes 8tv ahmad izham omar punye ade cite cine dia nak amek duit org cina ah?? asal jahat je korg salahkan yahudi, ingat bangsa melayu ni baik sgt ke??

Popular Posts